lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Elin - 16 september 2013 20:19


God kväll på er snyggingar! Har ni haft en bra måndag? Min har varit bra, full fart hela tiden har det känts som. När jag hade pluggat fördigt så kokade jag en kopp te och satte mig isoffan och läste min bok, läste ut "En man som heter Ove" i helgen så nu har jag börjat på "Avig Maria" av Mia Skäringer, helt okej bok men ingen jag skulle läsa om om man säger så hehe. 


Nu ikväll så åkte mamma och jag en snabbis till Vällingby för att handla lite, jag behövde leta efter lie grejer till bröllopet i helgen och mamma behövde handla lite mat. Just nu så har vi min kära gudfar på snabb besök lite spontant, var galet länge sen vi sågs så det var verkligen på tiden! Nu hörni så måste jag verkligen gå och göra en macka, börjar få ont i magen för jag är så hungrig! Ha en bra kväll vänner så återkommer jag imorgon, kram!


Av Elin - 16 september 2013 13:41


Hej på er vänner. Idag är det officiellt höst, håller ni med mig? Klockan ringde vid 7 imorse och jag var riktigt seg, längtade till jag fick gå och lägga mig igen haha. Men när jag väl kom upp så var det inga problem längre. Gjorde mig i ordning och sen begav jag mig till ögonläkaren. Där gick det bra, har en sån tur så jag går fortfarande till min barnögonläkare på barnmottagningen som är jättebra! Det var iallafall en snabb och smärtfri visit där vi beslöt om att jag nu mera inte behöver gå dit mera på regelbunda kontroller utan att jag helt enkelt får höra av mig om det är något. Efter ögonläkaren så åkte jag hemmåt.


Satt i telefon ett tag med en från kansliet på Stockholms ridsportsförbund och tyckte att vi fick mycket uträttat. Nu är det bara massa andra mejlutskick och telefonsamtal som ska fixas sen har jag gjort det jag ska göra för denna vecka. Håll tummarna att allt löser sig för mig är ni snälla!


Nu har jag suttit i ca 2 timmaro och pluggat. Lite luddiga frågor och vet inte om jag har gjort rätt, men det visar sig på Torsdag när vi har lektion. Tror att det löser sig i sånna fall. Känner att jag har varit riktigt duktig idag så jag ska faktiskt sätta mig i soffan med en kopp te och läsa min bok nu tänkte jag. Kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards