lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Elin - 22 september 2013 20:31


Hej vänner! Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en underbar bröllopshelg. Det har varit fullt upp, lite sömn, men mycket skratt och framför allt mycket kärlek.


Torsdag: Vi kom ner till knäred sent på kvällen och det var bara att packa upp allt, göra i ordning alla sängar och ta en nattmacka. Sen så ägnade vi resten av kvällen åt att sjunga lovsånger och bara ha det allmänt mysigt. 



Fredag: Vi gick upp i hyfsad tid och Sofi och jag låg bara och myste ett tag. Vi tog det bara lugnt tills vi äntligen fick krama om Sara, Oscar mötte ju upp oss vid kyrkan där vi sov fredan på Torsdagskvällen så honom hade vi redan fått krama om. Vi åkte till festlokalen och började förbereda där, ställa i ordning stolar och bord. Efter krångel, lite sura miner och pizza i magen så åkte vi tärnor, Sara, Oscar och Simon (som skulle leka båda Saras pappa och bestman haha) till kyrkan för genrep av vigseln. Blev lite flum blandat med nervositet och allvar där i kyrkan med det gick bra! Efter det så var det bara att åka tillbaka till festlokalen och träffa Saras släktingar och hjälpa till med dekorationen litegrann. På kvällen så fixades mina naglar och så förberedde vi lite annat.



Lördag: Dagen med stort D, tidig uppgång. Klockan stod på 6 och Sofi och jag var galet trötta! Men det var bara att gå upp och börja locka håret, sminka sig och klä på sig. Vid 0930 så åkte vi iväg till Oscars mamma för att vänta på Sara som hade varit hos frisören. Efter det så åkte vi vidare för att bli fotograferade i vacker natur och allt. Efter det så var det raka vägen till kyrkan. Vigseln gick så bra och både Sara och Oscar var så fina och det lös om hela dom, Sofi och jag grät ikapp under cermonin och tycker faktiskt inte att vi gjorde bort oss så mycket haha! Efte vigseln så var det kramkalas och sen fest för hela slanten! Kvällen blev verkligen jättefin, mycket skratt och kärlek! Tror Sofi och jag låg i säng vid 2 inatt och då var vi båda heeeelt slut!



Söndag: Blev väckta av släkt, tyvärr! Men Sofi och jag gick inte upp från sängen förs vid 0930 ungefär. Packade ihop och väntade på Sara och Oscar. Vi fikade, pratade och Sara och Oscar fick öppna presenter. Efter lite mer prat så packade vi det sista och vi som åkte ner tillsammans åkte hem.Nu så ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. Är ledig imorgon så packar upp då hade jag tänkt. Nu måste jagäta något, kram! Fler och bättre bilder bjuder jag på senare!


En del av tårtan som blev över.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards