lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Elin - 24 september 2013 16:15


Hej på er mina fina vänner. Allt bra med er i höstrusket? Jag tycker att man blir lite trött och seg när det bara regnar och blåser hela dagarna. Men det går nog över snart, när kroppen har vant sig vid hösten. Idag sov jag som en stock nästan hela natten, vaknade väl två gånger bara, annars brukar jag vakna typ 4-5 gånger per natt.


Under förmiddagen så kollade jag lite på TV, försökte vakna lite och kolla lite på examinationen. Åt lunch och sedan så satte ajg igång med att skriva. Har skrivit klart den sista delen och har börjat på den första uppgiften, haha går i fel ordning jag vet! Under eftermiddagen så har jag skiftat mellan att svara på mejl, prata i telefon och skriva på examinationen. Ett tag så svarade jag på mejl-skrev några rader på examinationen-svara jag på mejl-skrev några rader på examinationen. Effektivt arbete är vad jag kallar det för! Det känns som att det är skola och ridsport för hela slanten just nu haha!


Men nu tror jag att jag lämnar examinationen för idag, om jag inte får något ryck senare ikväll, så fortsätter ajg att skriva under torsdag, fredag och måndag. På Tisdag ska den vara inlämnad, en vecka kvar!



Av Elin - 24 september 2013 00:24


Min statsuppdatering just nu är att jag ligger i min säng och myser. Hör blåsten ute och regnet som smattrar mot mina fönster, samtidigt som jag sitter här inne i värmen nyduschad, med tända ljus, lovsånger och drogar tumblr och we heart it. Det ända som fattas är någon bredvid mig, känns väldigt tomt i sängen...Imorgon ska jag försöka ta tag i examinationen och skriva en uppgift, jag ska även ta tag i DUS igen då det är en ny vecka och sedan så får vi se vad som händer. Just nu så är jag inte sugen på att göra någonting, jo kanske att få känna en varm och mysg hästmule på axeln. Nu ska jag iallafall blåsa ut ljusen och försöka sova. Ta hand om varandra, älska varandra och var tacksam för det du har, du är så värdefull ❤.

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards