lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Elin - 26 september 2013 22:40


Hej vänner. Nu har jag precis kommit hem, bytt om till myskläder och tvättat bort allt smink. Ska nog snart gå och lägga mig i sängen, tända ljus och titta på en film, är ganska trött och besviken på lite olika saker så behöver annat att tänka på just nu.


Kvällen har iallafall varit superlyckad! Var inne i stan vid 1630 och vi tjejer från gymnasiet gick runt lite i stan för att shoppa lite, jag hittade dock ingenting så jag sparade allt pengar hehe. Efter lite shoppnig så åkte vi vidare mot Fridays på östermalm för att leva lite Sex and the city liv genom att äta middag, dricka drinkar och ha kul, där mötte vi oxå upp universitetstjejerna så vi blev ännu fler. Var sjukt god mat och vi hade det såå trevligt, eller jag iallafall hehe! Skönt att det inte blev så sent, även om det nästan känns som fredag idag så är det bara torsdag hehe. 


Nu sitter jag iallafall i soffan och är lite besviken, eller mycket för att vara ärlig! Jag och Emelie skulle gå på Carolas konsert på lördag men hon kommer inte ifrån jobbet tills dess så jag har ingen att gå med!!! ÅÅÅH känns surt att jag har betalat för två biljetter om jag inte hittar någon att gå med och går själv och det känns otroligt tråkigt om jag inte får med mig någon, så har lite lätt panik nu om man säger så! Nu ska jag iallafall försöka tänka på annat, god natt på er!


Av Elin - 26 september 2013 14:43



Hej på er vänner. Jag har totalt glömt bort att titta in här kom jag på. Låg kvar i sängen till 11 typ och läste lite och tog det bara lugnt. Gick sen upp och började skriva på min examination och det är ungefär det ända ajg har gjort tills nu. Har väl sammanlagt en uppgift kvar nu men jag hoppas att ajg blir klar med den imorgon så jag slipper sitta under helgen. Har precis slängt i mig lite lunch, blev skolmat här hemma idag haha! Tur att man har en mamma som jobbar på skola som kan ta hem favoritskolmaten när det blir över, fick lite flashback från högstadiet hihi!


Om en timme ungeför ska jag åka in till la stada för att möta upp tjejerna, det blir lite shopping och sen ska vi käka middag på fridays eftersom Vånkan fyllde år i tisdag. Blir säkert en jättemysig kväll så får vi se när jag kommer hem helt enkelt. Nu ska jag börja göra iordning mig hade jag tänkt! Kram och puss, ha en bra torsdagkväll!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards