lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Elin - 19 november 2013 21:45


Hej på er vänner. Nu är jag äntligen hemma och har precis smällt i mig en macka och ska snart ut i köket och skala två ägg, mums. Efter mycket om och men så kom jag äntligen fram till distriktmötet, var krångel med bussar och allt möjligt eftersom det är match ikväll, nackdelen med att bo i Stockholm där det är mycket event ;). Min buss körde iallafall in dom 10 minutrar som den var sen, behöver jag säga att jag var galet åksjuk när jag kom fram? Det var mycket gas och broms i chafförens högerfot om man säger så.


Mötet gick iallafall hyfsat snabbt, snabbare än vad jag trodde faktiskt. Idag blev det dessutom champange till oss alla för att fira att vi har över 1000 likes på facebook, ibland är det mycket trevligare att närvara på distriktstyrelsens möten än på DUS-möterna haha. Blir iallafall otroligt inspireras efter varje möte med stora styrelsen, kul!


Nä hörni, kollar på Sverige-Portugal nu, tre mål att göra blir tufft, attans bananer alltså! Tror för övrigt att busschaffören på hem vägen hade lite bråttom hem till matchen eftersom han körde totalfel, så det blev en liten konstig hemväg för mig ikväll. Nä hörni, äggen väntar, kram på er!


Av Elin - 19 november 2013 16:35


Hej på er vänner. Har egentligen inte så jättemycket att kommamed idag känner jag. Har varit ledig hela dagen och hade planerat att plugga lite och sen bara ta det lugnt, det slutade med att det bara blev att ta det lugnt. Eftersom att det fortfarnde är problem med datorn, telia eller whatever så har jag inte kunnat öppna mondo för att se vad jag ska läsa och allt sånt och då blev det lite svårt. Haha, har gått runt och trott att det snart är helg igen fast det bara är tisdag, inte konsigt att jag är stressad när jag hela tiden ligger en vecka före i huvudet. 


Istället så har jag öppnat Du kan sjunga gospels hemsida och fyllt i alla uppgifter och sen precis innan jag ska trycka på godkänt så har jag tryckt ner hela sidan istället, åååh varför kan jag inte bara bestämma mig!? Jag VILL ju men jag vet inte om tiden räcker till nästa termin! Om ca en halvtimme så åker jag till Solna för ett distriktmöte på Stockholms läns ridsportsförbund, hoppas att det inte tar allt för lång tid men det blir nog en trevlig kväll. Nu ska jag gå och sminka mig lite och plocka fram lite kläder. Ha en bra tisdagskväll hörni, kram!


Bild från 2011.

Av Elin - 19 november 2013 12:58


Nu kommer äntligen bilden upp med presenterna som jag fick från Emma och Melissa i Söndags, fina vänner jag har va?


Doftljus, godis och en alldeles egen häst :D. Namnförslag mottages gärna! :D

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards