lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Elin - 18 januari 2014 19:38


Dags att börja förbereda för vårterminen 2014. Vi har några saker inplanerade men förhoppningsvis så klarar vi av att trycka in något mer spännande. I mars är det årsmöte, sedan är det dags att lära känna en helt ny styrelse. Ser fram emot en nystart och ser fram emot att få möjligheten att påverka ridsporten ännu ett år. Trots vissa motgångar så tycker jag att detta är så sjukt kul! Gå in på Stockholms läns ridsportsförbunds hemsida för att se terminsplaneringen, kanske ses vi någonstans ute på klubbarna?

Av Elin - 18 januari 2014 16:08


Ojdå, förlåt för den dåliga uppdateringen idag! Sov sjukt länge inatt, gick och la mig vid 22 igårkväll och vaknade vid 1130 i förmiddags, det har varit en fullspäckad vecka känner jag. Skönt att få sova ut iallafall. Idag hade jag inte planerat in någonting, dels för att verkligen behövde städa mitt rum och dels för att jag tänkte ha åtminstone en dag med inget inplanerat. 


Så ja, jag har plockat, sorterat, dammsugit, dammat, bytt laka, ja allt möjligt egentligen. Eftersom jag sov så länge så blev jag precis klar nu. Har inte stressat utan lyssnat på bra musik samtidigt och gjort lite annat. Nu är det iallafall rent och fint i mitt rum och jag har precis hoppat ut från duschen.  Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, har inte blivit av med min himla mensvärk heller så det passar nog bra! Nu ska jag faktiskt sätta mig i soffan och läsa igenom ridsport som jag fick i veckan. Ha en fortsatt trevlig lördag vänner!


Gammal fjortisbild...







 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards