lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Elin - 19 januari 2014 19:09


Idag har jag typ inte gjort någonting. Är inte van att inte göra någonting på helgerna, man har alltid haft lite småångest varje helg för att man har plugg hängandes över sig, men inte denna helg. Jätteskönt, men ändå lite tråkigt. Fast det är väl nyttigt det med antar jag. Sov iallafall  nästan hela natten inatt utan att vakna, sen gick jag upp från sängen vid lunch för att äta. Hade gärna legat kvar men äta bör man annars dör man ;). 


Jag har passat på att sortera gamla fakturor, hade visst fakturor som var 2 år gamla, oops! Det var dags att sortera och rensa alla papper nu med andra ord. Sen har jag bara suttit i min säng och kollat på film. Har haft en sån sjuk mensvärk idag oxå, men den försvinner så fort jag rör på mig. Jobbigt läge med tanke på att jag blir så seg för att jag har så ont så då orkar jag inte röra på mig och får ännu ondare. Ingen logik i det där känner jag!


Nu sitter jag iallafall med en varm vetekudde på magen i soffan och äter lakritschoklad och dricker julmust, julen varar än till påska säger man ju ;). Det blir en lugn hemmakväll ikväll med Så ska det låta på TV vid 20:00, min favorit bland manliga gospel/soul sångare Samuel Ljungbladh är nämligen med ikväll, jippi!


En random bild på mig och min gamla stjärna <3

Av Elin - 19 januari 2014 13:54


Hittade en gammal bild från min konfirmation. Man tyckte man var så otrolgit stor och vuxen där, men så lite man egentligen var. På ett sätt saknar jag den tiden men samtidigt så skulle jag inte vilja gå tillbaka och leva om det igen. Jag har iallafall otroligt fina minnen från min konfirmation. Hade en underbar präst som jag nästan önskar att jag fortfarande hade haft kontakt med och jag gick i en jättebra grupp och fick träffa massa nya människor. Jag är otroligt glad över att jag trots allt valde att konfirmera mig, det stärkte min tro och jag lärde mig mycket nytt.




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards