lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Elin - 27 januari 2014 21:53


Ni vet när man känner att man behöver lite pepptalk? Dom gångerna jag känner att jag måste få en liten extrakick för att må bättre tänker jag på dessa ord och blir stark igen. Ingen mindre än Carolina Klüft stod på scenen på Carolas 25-årsjubileum och höll detta tal och satte huvudet på spiken, dessa ord, dessa låtar-inget kan göra mig starkare.


 Tack Carola för din musik! <3

Av Elin - 27 januari 2014 18:29


Hej på er vänner. Asså jag är så trött idag, helt sinnessjukt. Sov ändå till 9 idag men änd så känns det som att jag bara har sovit i 2 timmar. Riktigt riktigt måndagstrött med andra ord, så ni vet om det blir ett kort inlägg idag hehe. Idag var det iallafall skola mellan 12-17, en rätt så lång dag faktiskt. Tiden går ju fort när man är i skolan men man blir ruskigt seg och just nu så blir man pumpad på så mycket information och nya begrepp så man blir ännu segare. 


Först mellan 12-14 så hade vi seminarium. Det första riktiga på kursen om man säger så. Vet inte riktigt om jag blev klokare, snarare mer förvirrad. Har verkligen ingen aning om vad jag vill inrikta mig på! Men jag hoppas att det blir ändring på det imorgon då vi ska in till SU en snabbis för att få lite handledning. Efter det så åt vi lite sen lunch innan det var dags för föreläsning. Den var bra, dock så var jag så himla trött så jag orkade inte lyssna hela tiden. Som tur var så fick vi sluta lite tidigare.


Nu sitter jag i soffan och håller på att somna, har precis ätit middag och planerar att bara sitta i soffan resten av kvällen och gå och lägga mig tidigt. Ha en bra kväll, kram!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards