lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Elin - 28 januari 2014 19:46


När jag vaknade idag vid 10 i förmiddags så var jag helt säker på att det var onsdag idag, på gott och ont. Samtidigt som jag ville att det skulle vara onsdag för det är ännu en dag närmre helg så var jag så sjukt osugen på att rida haha. Vi får hoppas att jag vaknar mer taggad till ridningen imorgon som är den rätta dagen. Halvsov i en halvtimme till och sen så kände jag att jag var tvungen att gå upp. 


Under förmiddagen så började jag spåna lite på bättre frågeställningar inför fältstudieuppgiften vi ska göra om några veckor. På eftermiddagen så åkte jag in till BUV i en timme för lite handledning med min SA-grupp och vår lärare. Då började jag bli lite nojig och nervös, kändes som att ajg hae gjort allt fel men jag fick iallafall hjälp att komma igång och få en tydligare forskningsbar fråga att jobba med. Var väl där i 45 minuter och sen så kände vi oss ganska nöjda med den hjälpen vi fått, så vi får se hur detta slutar hehe. 


På vägen hem så ringde Bella och frågade vad jag gjorde och det slutade med att vi tog en liten spontankaffe på Spånga konditori och snackade ikapp oss lite, himla trevligt! Innan vi skildes åt så gick vi även in på videobutiken så jag kunde hämta ut all min kurslitteratur, ångest att kolla på fakturan! När jag kom hem så slängde jag i mig mat och försökte att plugga undertiden, dock så hittade jag inte det jag skulle läsa. Är jätteseg nu känner jag så ska sitta i soffan och slappa resten av kvällen har jag bestämt, imorgon är jag ledig men ska läsa litteratur hade jag tänkt. Kram på er!


Åt jättegod lax i folié som mamma hade lagat utifrån mina önskemål. 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards