lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Elin - 4 februari 2014 20:53


Jag har blivit beroende av tradera. Jag måste typ gå in där flera gånger om dagen och ibland så drömmer jag mig bort när jag ser allt jag vill ha. Ibland går det så långt att jag inte kan planera in den tiden när auktionen ska ta slut för att jag ska ha möjlighet att buda på det jag vill ha, illa! Min minneslista är typ full av olika saker som jag budar på eller vill buda på. Har ni inte ett konto så skaffa det på en gång, ni kan få saker betydligt mycket billigare där än på andra ställen, har sparat mycket pengar i mina dagar av att köpa det jag letat efter på tradera istället på en annan sajt. Jag kan oxå tillägga att jag har hittat galet mycket Carolasaker tack vare tradera, samlingen blir bara större och större hihi!


Av Elin - 4 februari 2014 15:09


Hej kompisar. Har helt glömt bort att titta in här idag. Egentligen så har jag inte gjort något speciellt idag, hade inget planerat mer än att plugga lite. Min hand är inte så mycket bättre idag, har inte ont på samma sätt men den är mer svullen än vad den var igår, ska det vara så här illa i flera veckor så får man väl sätta sig på akuten för att få en undersökning...


Har ägnat den senaste timmen eller till och med timmarna åt att mejla med tre personer samtidigt och fixa facebookgrupper och kollat upp lite saker till DUS årsmöte i mars. Jag tänkte mig att jag skulle sätta mig en snabbis för att kolla igenom mejlen, men det blev lite mer jobb om man säger så. Nu har jag iallafall kommit ikapp och gjort det jag skulle göra. Annars så har det inte hänt så mycket här hemma för min del, börjar tycka att det är lite tråkigt att inta åka iväg eller göra något speciellt  om dagarna, men imorgon så har jag iallafall planerat att göra något-kanske inte det roligaste men det måste göras, ska städa mitt rum som för tillfället ser ut som ett bombnedslag hehe. Sen är det ju ridning på kvällen som varje onsdag, hoppas att handen mår bättre imorgon bara.


Nu hörni, nu måst jag kolla om jag har fått något svar från läraren på mitt utkast om fältstudieuppgiften, ha en fortsatt bra dag. Kram!


Gjorde en omelett till lunch idag med falukorv, rödlök, ost och lite kryddor. Den blev jättegod, synd bara att den inte var så fin när jag hade vänt på den. När jag gick på cellgifter så var jag typ proffs på att göra omelett haha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards