lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Elin - 6 februari 2014 18:11


Närmare bestämt imorgon, jippie! Idag när klockan ringde så var jag så sjuuukt trött och då var klockan redan 1030 så jag gick inte upp tidigt om man säger så. Jag var så sjukt trött i kroppen igår men hjärnan gick på högvarv så jag somnade nog inte förs efter 2 på natten. Så går det när man är dum och vänder på dygnet. Upp kom jag tillslut ändå.


Hade seminarium under eftermiddagen, det var en vecka sedan som man åkte till SU så det kändes ganska konstigt fatktiskt. Men skönt att vara igång igen trots att kursen vi låser nu ger mig så otroligt mycket ångest och dåligt självförtroende, vissa dagar känns det som att det ändå går rätt så bra men andra dagen så har man panik för att man inte förstår eller tror att man kan. Hoppas att det vänder snart! Hade iallafall sällskap av Mia och Veronica på hemvägen, trevligt som alltid! 


Nu har jag precis ätit middag och planerar att sitta i soffan resten av kvällen, idag ska jag iallafall gå och lägga mig tidigt. Ska till KS imorgon på förmiddagen, jag ringde ju avdelningen i måndags och bad om att få en tid snarast och jag hade en sån himla tur att dom ringde mig igår eftermiddag och sa att jag kunde komma in redan på fredag. Ska bli riktigt skönt att få skiten utredd men jag är lite nervös faktiskt. Nu ska jag titta på Vänner, ciao!


Det låg ett paket inne hos mig idag när jag kom hem hihi.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards