lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Elin - 24 februari 2014 21:10


Hej på er vänner. tänkte att jag skulle orka slänga in ett inlägg här när jag kom hem från skolan men jag var så knäckt och slut i huvudet så orkade helt enkelt inte. Passade iallafall på att sova imorse istället för att gå upp och inte göra någonting, allt för att spara på rösten inför redovisningen haha, sen för att jag sov så dåligt inatt oxå. Jävla huvudvärk som kom igårkväll som en blixt från klar himmel! 


Trots att huvudvärken inte gav med sig under natten och morgonen så åkte jag mot skolan ändå eftersom det var dags för en examinerade muntlig redovisning idag. Jag säger bara fy fasiken!! Jag hoppas att jag aldrig mer behöver göra om detta, vi blev totalgrillade hela högen och för min del känns det inte som att jag blir godkänd, men jag ber till Gud ända till mitten av Mars då betygen tydligen ska komma ut. Jag var så knäckt när jag åkte hem efter lektionen att jag var redo att hoppa av skitutbildningen om jag inte blir godkänd-kände mig så dålig! Men efter ett samtal med Veronica på vägen hem så kändes det lite bättre så ni kan vara lugna, jag hoppar inte av haha!


När jag kom hem så åt jag lite middag och sedan så åkte mamma och jag mot Vällingby för att göra lite ärenden, bland annat till fotoaffären för min del, förhoppningsvis så kan jag visa er resultetet snart! Nu är vi hemma, jag har precis kommit ur duschen och håller på att smälla av för ajg har så ont i huvudet, när jag kom hem efter skolan så märkte jag att jag inte ens klarade av att böja mig framåt för då kändes det som att huvudet skulle sprängas och än så har det inte gått över. Vi får se om jag kan sova inatt, hoppas på det. N sitter jag och tittar på Pretty Woman och planerar att fortsätta med det, återkommer imorgon. Kram!


Haha, jag blev inte mätt på den middag som blev över till mig hemma så fick lite mer att äta i Vällingby, mums! ;)

Av Elin - 24 februari 2014 10:45


Igårkväll passade jag på att uppdatera min Mellolista på Spotify. Ny och fräsch med 16 nya låtar från årets Melodifestival. Så med denna lista på play ska jag nu klä på mig och kila till skolan för en redovisning, puss på er!


 

Vill ni se hela listan eller lyssna så klicka här nedan

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards