lyckopillerelin

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin - 1 februari 2014 20:07
Av Elin - 1 februari 2014 14:10


Jag beklagade mig över att jag har ett så litet huvud och att jag säkert har en liten hjärna när Elin och jag var i stallet igår, men vi kom fram till en sak.


"Ju mindre huvud man har, desto störra hjärta har man."

 

;)

Av Elin - 1 februari 2014 10:29


Idag är det dags! MELODIFESTIVALEN! SOM jag längtat! I veckan så kunde man höra en minut från varje låt från dagens delfinal och jag har mina favoriter redan nu, säger inte vilka hihi.Uppdaterade mig om gårdagens genrep nyss oxå, enligt Twitter var det både ris och ros, som alltid alltså. Jag kommer att tagga genom att lyssna på schlagerlåtar, både gamla och nya under dagen. Ikväll kommer jag att bunkra upp med godis, chips, Twitter och telenors melloapp (har ni inte laddat ner den? Gör det! Man tippar på hur det kommer att gå under mellon för alla artister och så kan man vinna biljetter till finalen och även biljetter till eourovision i Danmark i Maj) åh vad jag längtar, vill att klockan ska bli 20:00! Men först-stallet för USEKs årsmöte sen vidare för några andra ärenden. Hejsvejs!

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards