lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Elin - 8 mars 2014 16:00


I samband med att jag var med i hästtidningen Eurohorse så fick jag även en förfrågan om de fick använda nästan samma reportage till en annan tidning. Självklart sa jag ja, ju mer reklam för ridsporten desto bättre! Härom dagen så fick jag hem tidningen i brevlådan och såg att jag tydligen hade bytt namn på framsidan, klantigt! Kul iallafall med ett längre reportage än i Eurohorse och jag hoppas verkligen att jag lyfter fram ridsporten på rätt sätt och att fler runt om i Sverige tar tummen ur röven och börjar rida. Ni som vill läsa hela reportaget klickar här, sidan 16-18 är jag med.


Av Elin - 8 mars 2014 12:09


Tjenixen! Eller ska man säga god eftermiddag kanske? Herregud vad skönt det var att sova ut idag! Trots att jag har ångest över att klockan är så mycket redan så var det ändå så himla skönt. Det var några dagar/veckor sedan som jag hade tiden och chansen att sova ut som idag om man säger så. Kom inte hem förs 2 inatt och i sängen låg jag vid 0245 eftersom jag var så himla hungrig när jag kom hem + att jag inte kan sova ned smink så var tvungen att ta bort det oxå. 

Kvällen igår var iallafall jättemysig, mötte upp Mia och Veronica på vägen och sedan så kom vi till Hallonbergen strax innan 20. Vi var ett gäng tjejer som bara satt och snackade och drack lite alkohol, jag kände inte för något vin denna gång så jag körde på lite alkoläsk som jag inte gör särskilt ofta. Vi satt iallafall hela kvällen och snackade om allt möjligt och bara hade det trevligt, dock så blev jag sjukt trött efter några timmar så kände mig inte lika rolig ett tag där, men jag skyller på att det var fredag och då är det faktiskt okej att vara seg! Strax över 1 så knallade jag och Veronica till sumpan då mitt sista tåg gick och för att vi då skulle få sällskap av varandra en bit. Kändes verkligen som en bra tid att gå eftersom jag blev så himla trött mot slutet av kvällen. När jag kom hem så var jag som sagt tvungen att äta något innan jag kunde gå och sova, behöver jag nämna att jag somnade typ direkt när jag hade tagit av mig min banorotes och lagt mig i sängen? Nä, tänkte väl det.


Nu ska jag bara ta det lugn och vila mina fötter, tänkte hoppa in i duschen lite senare oxå och ikväll är det dags för MELLOFINAL!!


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards