lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Elin - 14 mars 2014 16:06


Hellu snyggingar. Idag är det fredag och så har det varit sol typ hela dagen, så härligt! Synd bara att det ska bli kallt nu framöver! Idag stod klockan på sju, trots att jag var trött så var det inte så jättejobbigt att gå upp, solen lyste rakt in i mitt rum och när solen tittar fram så känns det automatiskt mycket lättare att gå upp tycker jag. Började dagen med ett seminarium på SU, ett bra sådant tycker jag. Vi var inte så många där, gissar på att det var många som var hemma och skrev på uppsatsen. Men jag kände att jag inte riktigt ville missa något som kanske var viktigt så jag åkte in iallafall.


När jag kom hem så väntade jag in mamma och så följde jag med en snabbis till Vällingby för att gå på systemet och lite sånt, så nu behöver jag inte gå dit på ett tag vilket är skönt. Fick oxå ett mejl när jag kom hem från min kurslärare där hon skrev att det hade blivit något fel med betygsrapporteringen på EXA1, förra veckan när betygen kom ut så berättade jag ju att jag inte hade blivit godkänd, men det hade jag minsann! Blev så himla himla lättad när jag läste det! 

 

Ikväll blir det en hemmakväll för min del, funderade på att höra av mig till några vänner men känner att jag är alldeles för seg för det nu. Nä hörni, nu måste jag gå och hitta något att dricka, kram på er och njut av att det är helg!

 

 

Bjuder på en bild från igår och en bild från i morse när solen visade sig och jag var glad! ;)

Av Elin - 14 mars 2014 12:00


Vet ni vad jag gjorde lite spontant igårr? För typ en månad sedan så gick de ut på med på Sarah Dawn Finers facebookssida att hon skulle medverka i Nisse landgrens hörna den 1 april, biljetterna tog slut på nolltid och jag tyckte att det var lite tråkigt men tänkte inte så mycket mer på det. Men igår så släppte de tydligen ett helt gäng med nya biljetter och denna gång så var ajg snabbare, så jag spontanbokade två biljetter utan att ha kollat med någon om de vill följa med, vi får se helt enkelt vem som hänger med mig, oavsett vem som följer med mig så ska det blir himla kul att se Sarah live igen, det var ett tag sedan nu.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards