lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Elin - 16 mars 2014 21:53


Jag ska vara ärlig mot er för en gång skull.


Jag är rädd för att lämna dom jag älskar. Jag är rädd för att missa allt det vackra i livet.


Jag är rädd för att dö.

 

Fan, hur kunde det bli så här? Hur kan en sjukdom sluka så mycket energi?

 

Jag hatar dig nu och jag hatar dig för evigt.

 

Jävla cancer!

Av Elin - 16 mars 2014 15:07



Städningen är klar, har verkligen städat från golv till tak-egentlgen så skulle jag väl behöva sortera och städa ur min garderob oxå, men det får bli en annan dag. Nu är det söndagsvila som gäller resten av dagen istället. Egentligen skulle jag väl behöva plugga, men jag får ångest bara jag tänker på det, så jag väntar till imorgon då jag har sällskap av Mia och Veronica.


Bjuder på en före och efter bild från städningen.

Av Elin - 16 mars 2014 11:20


God morgon på er vänner. Eller ja, godmorgon kanske det inte är för vissa, men jag gick faktiskt upp för 20 minuter sedan och har sovit som en stock nästan hela natten, så skönt! Var så sjukt trött när jag gick och la mig vid 0030 inatt. Hade ju Rebecka här på besök under kvällen, alltid trevligt med sällskap! Hon kom strax efter 18 och så satt vi och pratade i någon timme innan vi lagade mat. Det blev inte så avancerat, utan vi drog till med vanlig hederlig tacos, det går ju inte att inte tyca om precis ;). Resten av kvällen så satt vi bara och pratade om allt möjligt och tryckte i oss chocklad haha, mycket mycket trevligt om ni frågar mig. 


Idag har jag till och med skrivit i min almanacka med stora bokstäver att jag ska städa, så det är det jag ska uppehålla mig med idag. Ska bli så skönt i eftermiddag när jag är helt klar och kan sätta mig ned och ta det lugnt haha. Nä hörni, kanske dags att sätta igång då. Åh, förresten, kollar ut genom fönstret och ser att solen är framme och vinden har avtagit lite, kanske ska gå ut på en promenad sen-vi får se!


Bild från igårkväll.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards