lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Elin - 21 mars 2014 23:05


Alltså jag måste ju bara börja med att säga en sak-ordet fredagsmys måste ju vara ett av de bästa orden som finns! Fredag+mys är ju liksom två bra ord tillsammans i ett ord! Nu till det jag skulle skriva om egentligen, men som jag kanske är lite för trött att skriva om eftersom jag märker att jag redan börjar att flumma runt här. Jaja, är nyss hemkommen efter att ha haft en alldeles helmysig kväll hemma hos Elin och med hennes familj, galet vad fina dessa människor är och deet är alltis så himla kul att träffas. Vi har egentligen inte gjort något speciellt, vi åt pizza till middag, kollade på Harry potter och så kollade vi på Let´s dance, inget mer märkvärdigare än så. En perfekt avslutning på veckan och jag kan verkligen inte umgås med Elin och hennes familj utan att gå därifrån med typ träningsvärk i magen för man har skattat så mycket. Fick skjuts hem, lyx så det bara stänker om det! Så nu sitter jag här i pyamas och äter godis trots att jag redan är alldeles för mätt. Imorgon blir det först lakritsfestivalen och sedan kommer Mimmi hit på kvällen för lite mys. Nu avslutar jag med att säga god natt och bjuda på några bilder från kvällen.


Det var ett tag sedan som jag åt pizza faktiskt, var riktigt smarrigt!


Till efterrätt blev det glass med jordgubbar, nästan lite sommarfeeling!


Och så en otroligt dålig bild på mig och Elin haha.




Av Elin - 21 mars 2014 15:31


Halloj allesammans. Idag är det äntligen fredag för er som har missat det! Samtidigt som denna vecka har gått sjukt fort så känns det ändå som att det har varit en väldigt lång vecka, men det kanske är för att man har pluggat varje dag och sen hittat på annat och fyllt ut dagarna med. Mia och Veronica kom hit strax efter 9 imorse och så har vi pluggat till 14 ca, eller ja idag har nog varit den sämsta pluggdagen-känns som att jag inte har gjort någonting haha, men nu har jag iallafall skrivit klart halva uppsatsen ungefär, känns skönt ändå på något sätt.  Nu har jag precis hoppat ut från duschen och ska sitta här i soffan ett tag innan det är dags att åka till Elin.


Min blombukett börjar bli så fin ;)


Lagade en supergod omlett till lunch idag


Och jag hittade ett hjärta i den oxå ;)

Av Elin - 21 mars 2014 08:50


God morgon på er vänner. Idag är det sol och varmt, jippie! Har pluggdag idag oxå och planerar att skriva så fingrarna glöder eftersom att min helg är helt fullspäckad.


Ikväll är det myskväll hos Elin

Imorgon befinner jag mig på lakritsfestivalen med Sofi och Anna på förmiddagen/lunch, sen hem och plugga lite och på kvällen kommer Mimmi hit för en liten vinkväll.

söndag ska jag vara i stallet vid typ 1230 eller något för en clinic, sen hem och träffa mina föräldrar som kanske har kommit hem på eftermiddagen någon gång, sen på kvällen ska ajg mot täby för en middag med DUS-styrelsen.


Ja, det är full fart denna helg men man lever bara en gång brukar man ju säga ;). Nu ska jag sätta igång med pluggandet och vänta på att Mia och Veronica kommer, ha en bra fredag, återkommer senare!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards