lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Elin - 28 mars 2014 20:17


Just nu har jag alldeles för mycket i huvudet. Så himla mycket som snurrar runt och jag vet knapp hur jag ska börja reda ut allt. Det känns som att jag står mitt i en ring med massor utav människor runtom mig som skrattar, puttar eller drar i mig hela tiden. Folk som vill se mig prestera, folk som inte är nöjda med mig, folk som bara skrattar åt mig varje gång jag försöker göra någonting bra eller folk som bara är besvikna över mig. Varje morgon när jag går upp så har jag ett ord i huvudet-prestera, varje kväll när jag ska gå och sova så har jag bara en fråga i huvudet-varför presterade jag inte bättre? Det kan allvarligt inte vara sunt att hela tiden gå runt att tänka så här. Samtidigt som detta pågår så har jag så mycket andra tankar som snurrar, just nu är det tungt. Jag hoppas att det går över snart och jag hoppas att ni har överseende med detta, kram på er!

 


Av Elin - 28 mars 2014 17:26



Idag blev det ju pizza till lunch för min del. Eftersom jag inte ville förlora någon onödig tid på att gå och köpa, äta och sen gå hem igen så provade jag att beställa via onlinepizza, jag har faktiskt inte gjort det förut. Har inte riktigt litat på det tidigare, tänk om man betalar och så får man aldrig någon pizza liksom haha. Men när båda jag, Veronica och Mia var sugna så beställde jag ändå och vad smidigt det var! Bara att beställa och sen efter cirkus en timme så hade man pizzorna i handen. Väntetiden kanske var lite lång, men har man god framförhållning eller kan hålla sig en timme så var det absolut värt det! Ska absolut beställa via onlinepizza fler gånger, har ni inte gjort det och är lika lat som jag så rekommenderar jag er att göra samma sak! ;)

Av Elin - 28 mars 2014 15:12


Yes yes, äntligen fredag. Trots att det känns som att det precis var fredag så är det alltid extra skönt när man har en helg framför sig. Idag har det varit ännu en dag med toppväder, solen värmer så sjukt mycket känner man när man har suttit ett tag. Jag så sjukt himla trött när klockan ringde imorse, det var knappt så jag kom upp ur sängen asså, men t jejerna kom hit vid 9 som vanligt och så har vi pluggat nästan hela tiden fram till ca 1430. Vid lunch så tog vi en paus i solen ute på altanen med varsinn pizza, äre fredag och sol så äre lixom ;). Var riktgit mysigt att sitta ute i värmen och äta! Efter en liten paus så gick vi in och fortsatte skriva ett tag till. Nu har som sagt tjejerna gått och jag har stängt ner uppsatsen för ett tag och sitter nu och tittar lite på TV. Ikväll har jag inget planerat så det blir bara en mysig hemmakväll i soffan kan jag tro. Ha en fortsatt bra fredag nu vänner, kramkram!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards