lyckopillerelin

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Elin - 31 mars 2014 18:50


Jag är beroende av spelet Candy crush. Jag vet faktiskt inte hur länge jag har spelat detta spel, men jag kan verkligen inte sluta! Vet jag att jag har liv på datorn eller mobilen så spelar jag slut på dem direkt och när jag vet att jag har liv på telefonen innan jag försöker sova så kan jag inte sova, jag måste spela slut på alla liv för att kunna slappna av helt. Jag vet inte hur många gånger som jag har varit nära på att kasta iväg telefonen när jag har förlorat på en nivå och suttit fast på samma nivå i flera veckor. Nä hörni, nu ska jag ta och spela slut på alla liv ;)!


Av Elin - 31 mars 2014 16:15


Plugghögen innan det var dags att börja röra om bland all litteratur...


Hej på er vänner, jisses vad denna dag har gått fort! Idag är det sista hela dagen att skriva på vår uppsats. Som tur är så mår jag mycket bättre idag, är lite seg och hostig men annars så mår jag bra, vet inte vad det var för något som jag åkte på igår haha. Mia och Veronica ko mhit iallafall som vanligt vid 9 för att skriva klart tentan och NU ÄR JAG KLAR!! Jag skiter ärligt talat i eventuella felstavningar, referansfel och faktafel för nu har jag hållt på att skriva denna uppsats i tre veckor så nu får set vara nog! Imorgon ska vi fira med uteservering på Fridays med drinkar och fina vänner, längtar så galet mycket! Frihet på något sätt, vad ska ajg nu göra om dagarna? haha. Nu den de senaste två timmarna har jag iallafall förberett för DUS-möte på torsdag, hade helt glömt bort det mitt i allt tentaplugg haha, men nu så. Ikväll har jag inget planerat mer än att njuta av tentan är inlämnad och längta tills imorgon. Ha en bra dag nu vänner, kram!


Halvnöjd med resultatet, men det får gå som det går! 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards