lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Elin - 1 april 2014 22:16


Hej vänner. NU är jag hemma efter en fantastisk dag med fina vänner och bra musik. Mer om Nisse Landgrens hörna med Sarah Dawn Finer berättar jag om imorgon då jag inte riktigt orkar kolla igenom alla bilder och sånt just nu. Men om resten av dagen kan jag självklart uppdatera er om trots denna sena timme för vissa. Dagen har varit fantastisk men ändå lite jobbig eftersom jag inte har känt mig helt hundra under dagen.


Mötte Mia och Veronica på tåget under eftermiddagen och sen åkte vi vidare till SU för att lämna in våra tentor, nu finns det inte längre någon återvändo och nu är det bara att be till Gud att han är med mig och att jag blir godkänd, men mer om det vet jag inte förs om typ tre veckor. Efter det så åkte vi till centralen för att gå i lite affärer och sedan vidare för att ta ett bord på Fridays. Vi blev ett helt gäng med crazy girls som hade väldgit kul ihop, det blev lite drinkar, god mat och mycket snack. Sedan var jag tvungen att lämna detta härliga gäng för att bege mig till Stadsteatern för att möta upp Sofi, men som sagt mer om det berättar jag imorgon. Passar på att säga god natt redan nu, så godnatt, hoppas ni har haft en lika fantastisk dag som jag har haft, kärlek!


Av Elin - 1 april 2014 11:37


Hej på mina vänner. Mår ni bra? Själv vaknade jag med en något dålig röst, att sjunga går absolut inte! Otroligt frustrerande när man vill sjunga med i lovsångerna som spelas för fullt här hemma just nu. Menmen, jag får hoppas att det går över snart! Däremot så har jag typ världens PMS! Hela dagen idag så irriterar ajg mig på folk, oavsett om de inte menar något negativt, sjukt frustrerande! Idag är iallafall en dag som jag har längtat efter ända sen januari, februari. Idag klockan 17:00 ska vår uppsats vara inlämnad både via nätet och i pappersform, sen är denna tentaperiod över-åtminstone för några veckor haha, nu är det bara att ta nya tag och se till att satsa på nästa examination!


Jag ska iallafall möta upp Mia och Veronica på tåget i eftermiddag för att åka gemensamt till skolan och lämna in uppsatsen i pappersform, sen åker vi vidare till Fridays och möter upp ett helt gäng med vänner för att fira att tentan är inlämnad, gissar på att det blir drinkar och snacks och mycket snack om allt möjligt. Ska bli ruskigt trevligt! Jag kommer att lämna vårt lilla gäng vid ca 18 för att möta upp Sofi vid Stadsteatern då vi ska gå på Nisse Landgrens hörna där Sarah Dawn Finer gästar, det ska också bli ruskigt trevligt hihi! Nä hörni, dags att slänga på lite smink, har ni förresten sett att det snöar till och från ni som bor i Stockholm? Det gillar vi INTE! Ha en toppendag nu, det ska jag ha-kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards