lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Elin - 3 april 2014 20:16


Herre Jesus vad trött jag är, sitter i soffan och håller på att somna redan nu. Jag älskar att ha så här långa dagar på ett sätt, men inte när man inte mår helt hundra, då är det bara otroligt jobbigt. Nu är jag iallafall äntligen hemma efter en kväll på kansliet.Jag kom dit redan vid 16 och blev så välkomnad med kaffe och fika, lyxigt värre ju! ;)  Ikväll har jag haft det första DUS-mötet med den nya styrelsen och det gick verkligen hur bra som helst, känner mig jättenöjd med det som har sagts och allt. Har en riktig bra magkänsla för denna styrelse! Heja oss :D. Egentligen så har jag inte så mycket mer att säga känner jag, har som vanligt haft väldigt roligt med dessa tjejer ikväll, härligt! Nu sitter jag i soffan och snörvlar så förbannat, hatar förskylning alltså! Är verkligen helt slut i huvudet så jag funderar på att ta en ipren och gå och lägga mig. Ska till skolan och sen till Uppsala stadsteater för att se Cabaret imorgon, på lördag jobbar jag hela dagen och på söndag ska jag till Stockholm stadsteater så jag måste verkligen jobba på att bli frisk känner jag. Kram på er!



Mycket att hålla reda på ;)


Glöm inte alla unga ridsportare runt om i Sverige! :)

Av Elin - 3 april 2014 15:30


Hej på er vänner! Ledsen att jag inte hört av mig tidigare men jag har verkligen haft fullt upp. Idag har det varit första dagen på väldigt länge som vi har varit i skolan hela dagen. De senaste gångerna har vi ju liksom varit inne i två timmar för en föreläsning, men nu sätter det igång igen. Efter bara en dags vila, puh! Mötte Mia och Veronica på tåget i morse så åkte vi vidare in till SU för dagens föreläsning, en i terasser föreläsning om multimodala verktyg som läsplattor till exempel. Efter det så var det lunch i ca 45 minuter innan min lektion började, introduktion inför nästa del i kursen som handlar just om multimodala verktyg. Hoppas att denna delen av kursen känns lite lättare och roligare. Är iallafall sjukt förkyld idag så hela huvudet känns som en hel röra haha. Nu sitter jag på bussen på väg till Solna för ett möte med DUS, hoppas jag inte rör ihop allt allt för mycket hihi. Kommer hem någon gång vid ca 20 ikväll skulle jag tro. Nä hörni, nu ska jag lyssna på musik och andas ut lite innan jag kommer fram, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards