lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Elin - 6 april 2014 19:33


Hej på er vänner. Nu är jag hemma efter en söndag på stan med fina vänner. Har precis hoppat ut från duschen och planerar att spedera resten av kvällen i soffan framför TVn, är helt slut fast jag sov i över 10 timmar inatt. Kanske sov för länge, typ som vanligt hehe. Mötte iallafall Veronica på tåget vid 1230 och så fortsatte vi vidare in mot stan för att möta upp Kajsa och Bella. Vi gick vidare till Stadsteatern för att kolla på teatern Mig äger ingen där bland annat Lennart Jäkel och Katarina Ewerlöf. Jag tyckte absolut att den var sevärd, men jag skulle nog inte se den fler gånger än en. Jag inser nu ännu en gång att jag nog mer är en musikalmänniska än en teatermänniska, jag satt nästan bara och väntade på att det skulle hända något och att någon skulle brista ut i sång haha. Men det var en bra teater iallafall och jag tycker ni ska se på den, den var bra gjord!



Efter teatern så gick vi vidare till Espresso house för att äta, vi alla var rätt så hungriga. Jag köpte en räksallad som var jättegod och fräsch och så festade jag till det med en chai latte och en supergod chokladmuffins till efterrätt. Vi satt där och snackade och planerade lite roligheter i några timmar innan vi började röra på oss för att åka hem, det är ju en dag imorgon också. Ett mycket bra avslut på helgen tycker jag, synd bara att man måste vänta en heeeel vecka på att det ska bli helg igen ;).


Av Elin - 6 april 2014 11:24


Jag har hur länge som helst nu pratat om att jag vill gå och se Jonas Gardells show "Mitt enda liv" och vet ni vad jag gjorde nyss? Tog saken i egna händer och bokade två biljetter i September. Andra parkett blev det till och med, lyx! Jag vet redan vem jag får med mig, för en gång skull så kollade jag med någon innan jag bokade biljetter hehe. Ibland har jag ju en viss förmåga att bara spontanboka och sen se vem jag får med mig när det börjar närma sig, men inte denna gång. jag längtar redan tills vi sitter där Elin och jag, den 27 september är det dags!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards