lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Elin - 12 april 2014 14:03


Hej på er mina fina vänner, allt bra med er? Förutom att jag är sjukt trött så är allt bra med mig. Trodde att väckarklockan skämtade med mig i morse när den ringde vid 07:30. Tills jag in såg att jag skulle upp och jobba. Så det var bara att gå upp, visserligen vid 8 och sen göra sig klar för att åka in mot stan.När jag väl kom fram så möttes jag av en glad kille som satt och spelade sitt nya TV-spel, visserligen så var han inte så social men jag hittade andra saker att roa mig med. Typ som att leka med ipaden, läsa välkomnslapp till mig om hur dagen skulle bli, älskar att få massa lappar hihi. Hade till och med en nybäddad säng till mig här hemma också, lyx!


Vid lunch tog vi en promenad till donken för lunch, sedan vidare till hemmakväll för att hyra filmer och köpa lördagsgodis. så nu är vi hemma efter den lilla turen på stan och så sitter vi i soffan och kollar på en av de tre filmerna vi hyrde + äter godis och dricker påskmust! lyxigt värre! Ikväll blir det sushi till middag och så sover jag över här, åker härifrån innan 14 imorgon då jag ska iväg på andra äventyr då, men mer om det ikväll eller imorgon. Nu måste jag kolla på filmen innan lilleman börjar fundera på vad jag gör, ser detta inlägg konstigt ut med bilder eller något så fixar jag det imorgon när jag har min dator, sitter och skriver via ipaden nu, ha en toppenlördag, kram!


Nybäddad säng! och allt ;)


Lunch


Lördagsmyset.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards