lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Elin - 29 april 2014 18:17


Hej på er. Känns som att det har hänt massor av saker idag, fast det kanske är för att dagen varit ganska lång som det känns som det. Dagen började iallafall med glädjande besked att jag fortfarande kan säga att jag är cancarfri, min läkare ringde för att uppdatera mig om hur allt såg ut och hon sa att det inte fanns något att oroa sig för, känns väldigt väldigt skönt! Har ju tyckt att det har varit väldigt jobbigt med att inte veta, känns nästan som att ett nytt kapitel i livet har börjat då jag i princip tryckte på paus när samtalt kom i Mars att de hade sätt något misstänksamt. Men nu vet jag iallafall att allt ser bra ut, en härlig lättnad och bra start på dagen!


På förmiddagen så åkte jag in till SU för att förbereda vår gruppredovisning som vi skulle ha på eftermiddagen. Typ världens enklaste redovisning då vi bara skulle prata om arbetsprocessen och hur vi har tänkt under arbetets gång + lärt oss, ingen big deal med andra ord ;).



Vid 14 så började vi iallafall våra redovisningar och allt gick bra. Hade ju gärna velat utveckla vår digitala produkt, men tiden fanns inte och kunskapen fanns väl inte riktigt heller egentligen. Nu är iallafall EXA3 gjord och jag har lagt in alla enskilda uppgifter så lärarna kan komma åt dem. Känns så skönt, nu är det bara VFUn kvar och en redovisning, sen har jag sommarlov! Galet vad tiden går fort!


En annan glädjande sak är också att min kära mamma slipper operation, Tydligen läker hennes fot bra så hon inte behöver operera, känns skönt. Från det ena till det andra så är ajg nu iallafall hemma efter en lång dag i skolan. Är ledig änsa tills måndag och ska passa på att ta det riktigt lugnt under dessa dagar, känns som att jag har lov nu haha. Nu ska jag ialalfall fortsätta att titta på Vänner, krampå er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards