lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Elin - 1 maj 2014 18:29


Idag har jag inte gjort många knop. Eller, vid lunch så var jag iväg i några timmar för att hjälpa mamma att storhandla. Passade även på då att ta en snabbvisit till stallet för att hämta upp mina hörlurar som jag glömde i skåpet igår. Men förutom det så har jag inte gjort så mycket mer nytta. Har i och för sig varit ganska skönt om jag ska vara ärlig hehe. Stängde in mig på mitt rum under eftermiddagen och gosade in mig i min fleecefilt och kollade på Greys anatomy, har verkligen nördat in mig på denna serie nu och kommer säkert inte sluta kolla på den förens jag sett alla avsnitt och alla säsonger om jag känner mig själv rätt. Ikväll blir det iallafall en hemmakväll, har planerat att inte göra någonting haha. Nä hörni, nu ska jag återgå till Greys igen innan Halv åtta hos mig börjar, kram kram.


Av Elin - 1 maj 2014 13:41


Jag lever och nu ska jag uppdatera er om valborgskvällen igår som enligt mig blev väldigt lyckad! Jag hade egentligen inga planer mer än att åka till stallet på kvällen och mysa med hästar, hade liksom inte orkat att höra av mig till några vänner för att höra vad de gjorde under kvällen. Men sen så blev spontant överbjuden av Becca på vår teorilektion i stallet när vi tömkörde Smulan. Så efter stallet fick jag skjuts hem, duschade i rekordfart och sedan hem till Becca för lite vin, middag och trevligt sällskap. Himla mysigt var det! Vi grillade kött och snackade om allt möjligt, och sen vid ca 0045 så åkte jag hemåt, skönt att jag hade dirketbuss nästan hela vägen hem och att det inte blev jättesent. En härlig spontan grillkväll med shyssta människor, bra valborg med andra ord ;).


Middag nummer två blev det för mig, mumsigt!


Efterrätt fick vi också! ;)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards