lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Elin - 9 maj 2014 19:01



Hej på er vänner. Idag är det fredag, jippi! Av den anledningen så kändes det lite lättare att gå upp imorse när klockan ringde. Som vanligt så har dagen gått sjuktfort på förskolan. Vi avslutade vår skräpplockarvecka med en gemensam samling ute på gården med alla avdelningar, vi kollade hur mycket skräp vi hade plockat gemensamt och sen så sjöng vi några låtar tillsammans. Våra barn hade ett himla bra tålamod idag och kunde stå stilla väldigt länge, skönt med sånna dagar ;).


Efter det så tog jag in några barn innan det var dags för lunch, åt sjukt mycket mat, var så himla gott! Sedan hade jag turen att få ta vilan och passade på att slumra till litegrann, skönt haha. Förstår varför barnen behöver sova efter lunchen, det är inte bara dem haha. Under eftermiddagen så spenderade jag timmarna med några barn och lekte allt möjligt, vi byggde koja, lekte affär och hade väldgit kul tills jag slutade vid 16. Det känns helt sjukt att det redan har gått en hel vecka på VFUn. Dagarna är långa men väldigt lärorika och tiden går väldgit snabbt när jag väl är där.


Nu har jag iallafall helg, känns väldgit skönt att få sova ut imorgon och bara ta det lugnt. Det ända jag har inplanerat är finalen i eurovision song contest på kvällen. På söndag så har jag fullt upp igen, ska spendera dagen på Överbys hästsportsförening och hålla i Vi i stallet, sedan direkt efter det så är det dags för pärldag med ung cancer igen och ska möta upp mamma där. Ikväll är det fredagsmys i TV-soffan som gäller, lär väl somna tidigt kan jag gissa ;).



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards