lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Elin - 10 maj 2014 16:36


Hej på er kära vänner. Åh vad skönt det var att sova ut idag! Sov dock alldeles för länge, men jag hoppas att jag kommer somna gott ikväll ändå. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, gick upp och åt lite brunch, sedan stängde jag in mig på mitt rum och lyssnade på eurovisionlåtarna samtidigt som jag passade på att klippa och klistra lite Carola och Sarah Dawn Finer bilder som jag samlat på mig under några månader.


Helt sjukt att jag är på min tredje pärm med Carolabilder!


Tog en paus efter några timmar och åkte med till Spånga station med mamma en snabbis för att handla lite. Ikväll är det dags för eurovisionfinal och Elin kommer hit för att ha lite mys, så behövde shoppa lite inför det. Att bro på eurovision så vaknade jag med Sanna Nielsens låt i huvudet i förmiddags, peppad? Eh JA!


Tog de mjukaste chipsen för en  gång skull, man måste ju kunna höra något under finalen ;)


Kom hem och fortsatte mitt klippande och klistrande och nu sitter jag här i mitt rum och tittar på Mamma mia, vet inte hur många gånger jag har sett denna film och fortfarande så har jag ljudet på högsta volym och kan knappt slita mig, underbart bra är den haha!



Det har ungefär varit det som har hänt idag, en ganska lugn och skön dag med andra ord, hade gärna önskat att morgondagen var ledig också, men icke sa nicke. Nu ska koncentrera mig på filmen, det har tagit alldeles för lång tid att skriva detta inlägg, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards