lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Elin - 13 maj 2014 20:15


Asså det är nästan skrattretande hur fort dagarna går! Nu har jag iallafall satt mig i soffan för dagen och ska inte resa mig förs det är dags att gå och sova, det vill säga om typ två timmar kanske. Huvudvärken som jag hade igår försvann efter en god  natts sömn, men dessvärre så kom den tillbaka nu ikväll-jag hoppas verkligen att det bara är vanlig migrän eller pollen, har absolut inte tid att bli sjuk!


Dagen på förskolan gick iallafall bra. Min handledare var sjuk men tyckte ändå att det flöt på bra, jobbade in min rast vid lunch genom att ligga i vilorummet där barnen sover och lyssna på snoozande barn och skicka mejl mm, en mycket bra kombo! var med nere i gympasalen med de äldra barnen idag, var mycket kul och intressant som vanligt! Eftersom jag jobbade in rasten så gjorde det att jag fick sluta en halvtimme tidigare, skönt! Under den halvtimmen kändes det som att jag hann göra massor av saker här hemma också så det kändes riktigt bra!


Efter middagen så åkte mamma och jag en sväng till vällnigby för att gå till systemet och lite annat, sedan åkte vi vidare till coop för att handla lite. Träffade tre pers som jag kände, coop i vinsta är värsta träffpunkten haha. Nu håller jag på att förbereda inför ett litet speciellt projekt på förskolan som troligtvis kommer att genomföras under veckan, spännande! Nä hörni, ska dricka upp mitt te och kolla lite på hockeyn, kram kram!


Typ bästa boken jag läst!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards