lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Elin - 17 maj 2014 16:12


Hej på er i sommarvärmen! Åh vad skönt det var att sova ut idag. Dock så vakande jag vid 7 och hade lite svårt att somnade om, men efter ett tag somnade jag och sov till 10. Vakande av att våra grannbarn höll på att leka ute på gatan eller hoppa studsmatta, ibland så kan det vara mysigt att vakna av barnröster. Känns som att det känns mer okej när et är sommar ute haha. Låg kvar i sängen en halvtimme och bara myste tills jag ändå gicck upp för att starta dagen. Vi åt lunch och vid 13 ungefär så åkte mamma, jag och pappa till Upplands väsby för att gratulera farfar som fyllde hela 85 år igår!


Blev uppsatt hår idag då det är så himla skitigt haha.


Vi åkte förbi Spåga konditori för att köpa med lite fika till farfar, något måste man ju ha med sig till födelsedagsbarnet.


Vi kom dit strax innan 14 och var där i ca en timme, han orkar inte riktigt mer än så. Igår hade han tydligen blivigt firad från 11-18 så han var helt slut stackarn haha. Fikat var iallafall god, vi köpte någon chokladmoussetårta. Men jag tyckte ändå att jordgubben var godast haha.



Resten av dagen så har jag bara tagit det lungt. Borde väl egentligen plugga men orkar verkligen inte det! Har suttit ute i värmen ett tag och snart så ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt. Ikväll blir det grillat med färskpotatis, bevis på att sommaren är här när svensk färskpotatis säljs hihi. Nä hörni, nu måste jag gå och göra lite nyttigheter, kramkram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards