lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Elin - 19 maj 2014 21:02


Snart är det minsann dags att börja tagga till riktigt ordentligt! Den 10 Juni ska jag verkligen försöka att ta mig in till älskade skansen för att välkomna Petra som den nya Allsångsledaren och självklart se vilka artister som dyker upp på sollidenscenen sommar 2014, åh vad spännande det är! Jag håller några tummar för att Sarah Dawn Finer eller Helen Sjöholm kommer att medverka ;).


Av Elin - 19 maj 2014 19:30


Hej på er alla fina själar. Håller redan på att slockna i soffan känner jag. Är man inte fredagsseg så är man måndagsseg ;). Har precis hoppat ur duschen och sitter just nu i soffan med myskläder och har lite ont i magen, min hjärna går på högvarv vad gäller allt känner jag, men det blir nog bättre eller lättare snart. Idag är det måndag och en ny vecka. Kom precis i tid till förskolan imorse, ibland är det krångligt att ha tre byten på vägen, är det ett som är försenat så försenar det hela resan.


Annars så har dagen flutit på, känns som att det har hänt massa saker idag av någon anledning. Känner att jag lär mig massa nya saker för varje dag som går just nu och jag hoppas verkligen att jag gör rätt för mig under mina dagar som jag är på förskolan. Imorgon är det dags för trepartssamtal med en utav lärarna från universitetet, känner mig ganska trygg med tanke på att jag vet vem som kommer och jag fick ett klart godkännande från min handledare när hon läste igenom min självvärdering idag också. Det löser sig nog!


När jag hade slutat på förskolan så åkte jag raka vägen till Vällingby för att möta upp Mimmi. Vi fikade (läs åt middag för min del) och snackade om allt möjligt, eller nej där ljög jag-vi snackade typ bara ridsport och förskola haha! Vi satt iallafall där ett tag och hade väldigt trevligt, sedan skulle jag gå och handla lite på min favoritaffär innan vi skildes åt för denna gång.


Tog en lasagne till middag.


Till efterrätt blev det ett vaniljhjärta, var länge sedan-mums!


Nu under resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, svara lite på mejl och förbereda lite inför morgondagens möte. Nu ska jag nog gå och göra en kopp lakritste till mig själv, innan jag slocknar helt här i soffan. Kram på er vänner!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards