lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Elin - 26 maj 2014 19:57


Herre min skapare, idag trodde ajg verkligen att det skulle bli en relativt lugn dag, förskolan under dagen och sen bara vara hemma och ta det lugnt. Men icke sa nicke, det blir nästan aldrig som man tänkt sig eller hur? Måndag igen, fasligt vad tiden går! Nu har jag bara denna korta vecka och nästa vecka kvar på VFUn, sen är det slut för denna gång, börjar redan få lite separationsångest känner jag. Det har iallafall varit en bra dag på förskolan idag, var jättelugnt imorse ute på gården, även tre inskolningar har börjat idag. Vi har även fortsatt att förbereda och pynta gympasalen inför Nyckelpigans vernissage imorgon eftermiddag, det har blivit så himla fint där nere och det ska bli kul att få vara med imorgon.


När jag slutade idag så tog jag en spontanare in till H&M vid centralen för att köpa lite haremsbyxor, sedan var jag så hungrig så köpte lite middag på burger king. När jag kom hem så bytte jag i princip om lite och sedan så åkte jag, mamma och lillebror till Kista för att shoppa lite. Jag lämande tillbaka byxorna ajg köpte på H&M haha, men köpte två andra bra par på cubus. Jag har sjukt ont i mina fötter idag, så jag orkade inte riktigt gå runt i alla affärer i kista, så jag köpte en god hallonsmoothie och satte mig på ett fik för att vänta på de andra jag hade med mig ;).



Nu har ajg precis hoppat ur från duschen och sitter och kollar lite på TV, har slängt iväg någora mejl och planerar att sitta här i soffan ända tills jag ska gå och sova. Har lite ångest för att jag skulle behöva plugga men jag planerar att jag ska hinna med allt under min planering på onsdag. Skulle också behöva börja packa lite inför långhelgen, ska ju iväg till Roslagen direkt efter VFUn på onsdag eftermiddag, men imorgon när jag kommer hem så ska jag se till att packa allt ajg ska ha med. Nä hörni, nu ska jag ta ett glas vatten, kramkram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards