lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Elin - 14 juni 2014 18:21


Hej på er vänner. Galet vad det blåser storm idag, på ett sätt så är jag glad att jag inte är ute på landet i helgen känner jag. Idag vid 12 så åkte jag in mot stan för att möta upp den nya nationella kommittén för ryttare och kuskar med funktionsnedsättning. Nu under dagen och även till 12 imorgon så pågår den första konferensen med den nya kommittén, riktigt spännande! Eftersom att vi alla kommer från olika delar utav landet så befinner vi oss på ett hotell, jag valde att sova kvar här då det alltid är trevligt med lite miljöombyte. Vi bor på ett jättefint hotell, Clarion hotel sign nästan vid centralen.


Kom strax innan 1230 och uder tiden som vi väntade så passade vi på att lära känna varandra i våran egna lounge, lyx haha!

 


Även en helt ok utsikt.

 

Vid strax över 13 så satte vi igång mötet med lite presentationer om oss själva och sedan prata lite om vad vi känner att vi vill driva framåt i ridsportssverige för funktionsnedsatta, var väldigt intressant och även väldigt lärorikt. Alla har ju så mycket olika erfarenheter så det är alltid något nytt man lär sig under sådana här sammanhang.

 


Redo att börja mötet.

 

Vid 1530 så tog vi en fikapaus och vi, eller jag passade även på att checka in, våra rum var inte klara när vi kom så vi fick helt enkelt vänta lite och göra det i samband med fikapausen. Väldigt fräscha och fina rum tycker jag.

 


Så här bor jag, eller sover kanske jag ska skriva ;).

 

När jag hade dumpat alla mina grejer inne på rummet så gick jag tillbaka till får lounge för att fika med gänget, sjukt mycket gott fanns det!

 


 

Efter fikat så fortsatte vi med mötet och pratade lite om uppdatering kring hemsidan, olika broschyrer och annat, sedan var mötet för dagen slut. Nu sitter jag på mitt rum och fördriver tiden lite genom att skriva till er, klockan 20 är det dags för middag här på hotellet och sedan fortsätter dagen imorgon till klockan 12 då det är dags att tacka för denna gång. Nu ska jag fräscha upp mig och smälta dagen lite innan det är dags för middag. Ha en fortsatt bra lördag nu, kramkram! 

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards