lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Elin - 20 juni 2014 22:40


God kväll på er alla fina vänner därute. Har ni haft en bra midsommarafton idag? Min har varit väldigt lugn, skönt det med ibland ;). Som vanligt så sov jag som en stock här ute på landet, hade jag bara haft min säng i Spånga här så hae jag sovit som en prinsessa, min säng här är lite för smal haha. Men sover gör jag ändå, sov till 10 idag och kände mig hyfsat pigg faktiskt. Det varsäkert flera år sedan som jag vaknade och kände mig tillräckligt pigg för att gå upp!


I år så har vi firat midsommar bara med familjen, eller det är väl inte bara och bara det heller ;). Det regnade här ute på värmdö som tusan kring lunch så då höll vi oss inne och spelade kort och kollade på TV, jag läste även ut min bok och beställde hem fyra andra böcker, längtar tills jag får hem dem! Mamma och jag gjorde även lite kransar för att det skulle bli lite mer midsommar.


Bordsdekoration ;).


Glad midsommar från mig ;)


Grillmiddag <3


Efter middagen så satte vi oss hela familjen och spelade alfapet, min kära familj är inte så himla sugen på att spela spel så jag är överlycklig fortfarande att jag fick med mig alla! Att spela spel är något som ingår när man är på landet enligt mig.


När vi hade spelat klart så satte vi oss och åt lite efterrätt, jordgubbar såklart!

 

Nu sitter jag här i fotöljen och skriver till er, känner mig väldigt seg så tror att jag snart ska börja tänka på att gå och sova. Hoppas att ni alla har haft en fin dag idag oavsett om ni har firat själva, med vänner, släkt/familj eller jobbat eller något annat. Fortsätt att vara den du är och glöm inte bort att just DU är värdefull, kram på er så återkommer jag imorgon!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards