lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Elin - 5 juli 2014 16:18


Hej på er vänner. Precis när jag skrivit klart förra inlägget så packade jag ned allt jag skulle ha med mig och så åkte mamma och jag ut till landet. Eftersom sommaren nu äntligen har kommit så måste vi ju passa på att åka ut liksom. Med lite stopp på vägen så kom vi nog ut strax efter lunch tror jag, sedan dess så har jag bara chillat galet här ute i sommarvärmen. Har suttit i solen och läst och bara haft det mysigt. Om det inte hade varit så helsikes kallt i vattnet så hade jag säkert hoppat i, men det får vänta lite tror jag minsann hihi. Jag tror nog att jag kommer att spendera dagarna här ute med att läsa i solen om jag känner mig själv rätt, på måndag så åker vi hem mot stan igen eftersom att jag ska till skansen på tisdag, längtar! Nu ska jag gå och tvätta mig, ciao och njut av sommaren som äntligen har kommit nu!


Packningen


Ritkigt najs med en båttur när det var så varmt!


Äntligen så hittade jag en Elincola också!



Av Elin - 5 juli 2014 09:33


Hej på er mina vänner. Härligt att värmen har kommit  nu, den har vi saknat, iallafall jag hihi! Nu har jag vaknat men för att vara ärlig så känns det som att jag fortfarande sover när jag sitter här i soffan, är så trött! Kom inte i säng förens vid 2 inatt. Men jag hade en helt underbar kväll igår. När jag hade ätit middag hemma igår så åkte jag mot Backlura för att ha en liten myskväll med världens finaste Mimmi. Vi möttes vid åkermyntan för att köpa lite glass och sedan åkte vi hem till henne. Egentligen så gjorde vi inget speciellt, vi satt ute på altanen med ett glas vid i kvällssolen och bara snackade hela kvällen om allt och inget. Det är alltid så himla mysigt att träffa Mimmi, trots att vi inte ses så ofta så känns det som att vi bara fortsätter snacka där vi avslutade sist. Vi har också väldigt lätt att prata med varandra då vi båda har samma yrke och är riktiga hästmänniskor, så det blir ju en del snack om det när vi ses hihi. Vid 00:30 så  gick jag till bussen för att åka hem, efter en otroligt mysig kväll med en av de finaste vänner jag har! 


Vin och sol <3



Kaffemilkshake, mums!


På väg hem

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards