lyckopillerelin

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Elin - 30 juli 2014 14:28


Men hej på er snyggingar! Vilken fantastisk dag jag hade igår på Skansen. Bra artister, bra stämning och sällskap och bra väder. Okej, jag ska inte ljuga-ibland så blev det nog lite för varmt, men jag överlevde det med hjälp av vatten, paraply, blomspruta och fläkt. Sofi och jag kom till Skansen redan vid 0830, jag tyckte att vi skulle åka in lite tidigare då jag förstod att det skulle vara artister som lockade mycket publik. Dock så var det inte alls så farligt och i sista sekund så bestämde vi oss för att ta sittplatser när vi väl kom upp på Solliden. Ett mycket klokt val av oss då vi båda hade ont i kropparna redan från början haha.

 

Dagen gick iallafall sjukt fort, efter lunch så brukar vi alltid tycka att tiden står still, men inte igår! Tiden flög iväg tackvare bra sällskap och grym musik. Eftersom min kropp har börjat strejka de senaste gångerna på Skansen så har jag nu bestämt mig för att ta sittplats varje vecka, det viktigaste är inte längre att komma med på TV, utan att ha KUL! Sen är det såklart ett plus när man kommer med i TV ;). Bäst på hela dagen var iallafall Conchita Wurst och Alcazar, ingen tvekan om det! Nu är det bara två ynka program kvar innan vi får säga tack för denna somnar, helt sjukt vad fort tiden går! Känner redan av lite separationsångest. Nä hörni, nu bjuder jag på lite bilder från dagen igår istället.

 

Skyltarna.

 

Happy pride!

 

Som sagt, ibland blev det lite varmt i solen-men med stora skyltar så löste det sig ;)

 


På eftermiddagen så saknade vi Måns, då han alltid brukade komma ut med gifflar till oss

 


Men inför genrepet så blev vi taggade igen ;)

 

Stefan Nilsson, Anna Stadling och Lidingö Motettkör

 

Panetoz

 

Weeping Willows (+ Petra Marklund på sista bilden)

 

Ola Salo och Stockholms gaykör

 

Alcazar

 

Conchita Wurst


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards