lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Elin - 11 augusti 2014 20:37


Hej på er snyggingar! Vänta, jag måste bara få ta ett djupt andetag.......så. Nu är jag redo för att skriva om dagen. Jag hade några timmar på eftermiddaen idag som jag tänkte logga in här, men det kom upp något så jag var tvungen att logga ut. Idag är det ju måndag och vid detta lagret så måste ni ju nästan veta vad det betyder? Juste, allsångsfix! Har skrivit skyltar för hela slanten och jag blev riktigt nöjd faktiskt. Dock så har jag plastat in dem nu ikväll och då blev det tyvärr inte lika snygga, menmen.


In action ;)


Resultatet utan inplastning


Jag tog som sagt en liten paus under eftermiddagen då det var tänkt att jag skulle gå ned till Spånga station för att möta upp Bella för en fika, men fiket stängde precis när Bella kom till spånga och som tur var så hade jag inte hunnit gå än. Så vi fick helt enkelt spara den fikan ;). Efter middagen så åkte mamma och jag en snabbis till stallet för att avboka några ridlektioner, sedan åkte vi och handlade ltie på coop. Jag följde mest med för att handla mat till imorgon och så hittade jag lite annat smått och gott, imorgon blir det party minsann hihi!



Nu ska jag fortsätta att kolla på Lotta på Liseberg, ta något att äta och sedan kanske det blir Beck innan sängen kallar inför den sista heldagen på Skansen för denna sommar. Gråter nästan redan haha! Nä vänner, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards