lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Elin - 14 augusti 2014 21:05


Heeeeeeej på er fina! Idag har jag haft fullt upp, vilket jag inte alls hade planerat från första början. Men ibland är det skönt med spontana grejer som händer på dagarna! Idag har det varit ännu en dag där jag är så sjukt seg. Eller, jag är verkligen trött, som om jag när som helst skulle kunna somna. Men iallafall, innan lunch så mötte jag upp Mia på tåget och så fortsatte vi in mot stan. Tog en kaffe och sedan gick vi i lite affärer. Var trevligt att ses igen då vi inte har setts på hea sommaren! 


jag tog en frapino, hallon och saltlakrits-inte att rekomendera kan jag säga! Smakade BARA grädde! :(


Vi stannade till vid plattan för att titta lite på stockholms kulturfestival som bland annat gästades av Rickard Wolf!


Vid typ 1345 så gick jag till tåget och åkte till Spånga, väl där så kom jag och tänka på Elin och så blev det en spontanare till henne. Mycket trevligt då det var väldigt länge sedan som vi sågs, känns det som iallafall! Vi pratade om allt möjligt, hästar är ju en självklarhet ;). Sedan tittade vi på Modig och så spelade vi The sims, efter 20 så kände jag att det var dags att röra på sig så då tog jag bussen hem.


Vår fina familj hihi!


En väldigt trevlig dag med andra ord, som sagt så tycker jag att spontanare är bland det bästa som finns under sommaren! Nu sitter jag i köket och äter pasta och ska snart öppa almanackan för att boka in några söndagar som jag kan pärla fuck cancer armband på. Återkommer imorgon, kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards