lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Elin - 17 augusti 2014 18:18


Hej på er vänner. Har varit så trött och mått så dåligt under dagen så har inte orkat titta in här förs nu. Igår hade vi middagsgäster, mycket trevligt! Speciellt när det var ett tag sedan som nästan båda våra hela familjer var med. Älskar verkligen att vi är ett gäng familjer som bjuder på middagar ibland och kan umgås. När jag får barn önskar jag att jag kan ge dem samma chans till vänner/familjevänner som jag har! Det blev iallafall relativt tidigt igår, kom i säng vid 2330 ungefär, vilket var helt okej! När jag väl somnade så sov jag som en stock och vaknade bara två gånger under natten.


Idag vaknade jag upp med världens mensvärk, om någon vill byta mage och rygg med mig så är det helt ok! Har iallafall då bara tagit det lugnt hemma i soffan. Kollat på TV, läst min bok och sådant. Vid 15 så gick jag, mamma och pappa över till familjen N för att äta middag med gemensamma vänner. Så familjen N och vi har alltså ätit middag ihop två dagar i rad nu haha. Men varför inte passa på att umgås när vi båda har tid liksom ;).


Till efterrätt så fick vi en jättegod björbärsglass med vit chokladsås på, MUMS!


Nu har vi kommit hem igen och jag har bytt om till mina myskläder och sitter i soffan och bara vilar. Har inte lika ont nu längre, antar att promenaden fram och tillbaka till familjen N var ganska givande. Som ni förstår så har jag gjort mitt idag, är fortfarande väldigt trött och ska bara sitta i soffan resten av kvällen. Jag hoppas ni kommer att ha en underbar kväll ikväll, kram!!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards