lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Elin - 5 september 2014 19:25


Gårdagens kvällsmat, jag säger bara:mums!


Av Elin - 5 september 2014 16:46


Hej på er finingar. Ledsen för denna sena uppdateringen, men jag kom inte in på bloggen under förmiddagen tyvärr. Nu är första skolveckan för höstterminen 2014 avslutad. Känns både skönt och jobbigt att sitta i skolbänken igen haha. Skönt då jag kan tycka att tre månaders sommarlov är lite för långt men tråkigt eftersom alla krav och måsten dyker upp igen. Menmen, nu är vi igång iallafall. Idag har jag varit på universitetet i ca två timmar för ett seminarium. Det var lite repetition från vårt fösta seminarium i onsdags, men ändå mycket nytt. Tror faktiskt att denna mattekurs kommer att bli riktigt kul, trots att jag suger på matte. Vi har kommit fram till att matematik finns i allt, det gäller bara att se det. Än så länge så är det inte massa nya och svåra begrepp som vi har rpatat om, men känner jag universitetet rätt så kommer de nog start haha. Det var iallafall en väldgit intressant lektion idag och jag ser lite fram emot nästa faktiskt haha. Nu är jag hemma efter lite handling på Ica, kvällen består av choklad och soffläge för mig, är helt slut av någon anledning! Ha en fortsatt bra fredag mina vänner, kramisar!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards