lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Elin - 9 september 2014 19:41


Haha, jag blev smygfotad härom dagen när VM i hoppningen gick. Koncentrerad tjej! ;)

Av Elin - 9 september 2014 15:46


God eftermiddag på er alla fina. Det där med nya teknikprylar är ibland inte det lättaste kan jag säga. Nu sitter jag iallafall här och har lite tid över att säga hej. Idag började dagen med en lektion på SU. Vi burjade ruskigt tidigt, redan vid 08:30, det var tidigt för mig iallafall. Denna kurs är faktiskt roligare än vad jag trodde, hade lite små ångest över matematik då jag alltid har varit sämst på det, men det är intressant och spännande. Vi får se hur jag klarar av sista VFUn bara med allt vad det innebär. Vi hade iallafall en lektion på två timmar, så vi kunde åka hem redan vid 10:30, helt sjukt skönt ändå att sluta tidigt. Trots att jag är nattuggla så är det ändå skönare att börja tidigare så man slutar tidigare.


Kom hem ungefär vid 11:30 och pluggade lite undertiden som jag höll på att föra över alla bilder och sådant från den gamla datorn till den nya, dock så gick det lite snett och allt avbröts, då hade jag suttit och väntat i cirkus fem timmar på att allt skulle föras över, så när jag inte fick till det så avbröt jag och nu sitter jag här samtidigt som jag lyssnar på Sarah Dawn Finer och för över alla bilder och dokument via ett USB-minne, drygt men det går ändå. 


Om några bilder ska jag åka till Östertälje och äta middag med mina DUS-tjejer, ska bli mycket trevligt! Dock så tror jag att det kan bli lite sent, men jag är ledig imorgon så det gör inget ;). Juste, fick hem Frost idag också, jippi!! Nu kan jag titta på den när jag vill hihi! Nä vänner, nu ska jag fortsätta med bildöverföringen, kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards