lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Elin - 17 september 2014 19:56


God kväll på er kära ni. Nu börjar jag känna av att jag gick upp klockan 6 imorse, herregud vad trött jag är! Det blir nog en tidig kväll ikväll känner jag. Just nu så har jag däckat i soffan framför Idol i mysikläder efter en mysig kväll hemma hos Elin. Fick ett sms på eftermiddagen idag av henne där hon frågade om jag ville komma hem till henne och äta middag. Middag hos en fin vän säger man ju inte nej till så vid 1615 ungefär så begav jag mig till Spånga station för att möta upp henne och köpa thai till middag. När vi kom hem till henne så satte vi på Alladin och åt framför TVn, supermys! Sen så började vi titta lite på Herkules innan jag insåg att jag kanske skulle åka hem och vila lite. En helmysig kväll hemma hos Elin med andra ord ;).

 


Av Elin - 17 september 2014 14:01


Hej på er vänner. Nu har jag långhelg, jippi! Känns verkligen jätteskönt och ska verkligen försöka vila upp mig nu. Jäklar vad trött jag var när klockan ringde klockan 6 imorse. Sov väldigt oroligt inatt så allt som allt så kanske jag sov fem timmar, inte konstigt att man såg ut som en zoombie när man gick upp haha. Mötte iallafall Mia och Vånkan på pendeln och sedan åkte vi in mot universitetet.


Sjukt vackert på något sätt med dimman i morse över campusområdet :)


Imorse hade vi veckans sista lektion iallafall, idag handlade den om design. Nästan allt som vi gick igenom idag har vi redan gått igenom så det kändes lite drygt att sitta sär i två timmar. Men vad gör man inte för att få examen sen ;).

 


Frukost, anteckningsblock och penna, sen var jag redo för lektion ;).

 


Jag designade nästan mig själv hihi, en lång och en kort arm ;)

 

När vi slutade vid 1030 så åkte jag, Mia och Vånkan in till stan, satte oss på Waynes och fikade, jag åt lunch och så började vi kolla igenom tentan som ska in nästa fredag. Den känns hyfsad lätt för en gång skull faktiskt.

 


 

Nu haar jag kommit hem för ett tag sedan, har svarat på ett gäng mejl som jag skjutit på tillräckligt länge nu och så ska jag bara vila resten av dagen. Vid 17 ska jag dock befinna mig hemma hos Elin, blev bjuden på middag där ikväll, onsdagslyx! Tills dess, kram på er och ta hand om varandra!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards