lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Elin - 21 september 2014 19:00


Alltså, lägg av vad gott det ser ut!


Av Elin - 21 september 2014 16:06


Hej på er vänner. Kom just på att jag var väldigt dålig på att titta in här igår. Men jag gjorde inget vettigt så det kanske inte gör något ;). Inatt har jag sovit lite oroligt faktiskt. Tydligen så hade vi inbrottsförsök här hemma natten till igår så då blev jag lite nojig och sov lite oroligt tror jag, sov till och med med armprotesen i sängen hahaha! Alltid redo sägs det ju ;).


Idag har jag varit inne i stan med Sofi och pärlat Fuck cancer armband åt Ung cancer. Ni vet ju hur mycket jag älskar att åka in och pärla så självklart befann jag mig där igen, veckans andra terapidag kan man säga ;). Denna gång så var jag dock inte där från början till slut, utan ca två timmar bara, men jag pärlade en hel del + några beställningar från vänner. Dessa två gånger som har varit nu under höstterminen så har det varit sjukt mycket folk, jättekul att så många väljer att lägga ned några timmar på att stötta Ung cancer! Vid 15 så gick vi därifrån och åkte hemåt, hann precis hem innan det värsta ovädret kom! Resten av dagen blir en hemmadag för mig, är sjukt seg haha.




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards