lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Elin - 25 september 2014 21:47


God kväll på er vänner. Hoppas att ni har haft och fortfarande har en fantastisk torsdagkväll. Sitter och väntar på att mina ägg ska koka klart för tillfället. Jag kom precis hem efter ett mycket givande föräldramöte på min VFU-förskola. Börjar inte min VFU förs på måndag, men jag har lyckats missa varje möte under alla perioder men denna gång matchade det väldigt bra. Nu när jag har fått träffat föräldrarna och vet lite mer hur verksamheten ser ut i nuläget så känner jag mig faktiskt lite taggad, har ju varit så sjukt nervös inför denna period av olika anledningar, men jag kanske har varit orolig tillräckligt nu så det har gått över när det väl är dags ;). På måndag så börjar iallafall allvaret igen och då för sista gången. Hur ska jag klara mig utan denna fantastiska förskola? Har redan separationsångest. Nu ska jag iallafall sätta på en film när mina ägg är klara. Imorgon blir en fixardag för mig, först sjukhuset, gå några ärenden på stan, hem och ringa telefonsamtal och svara på mejl som jag skjutit på denna vecka och sedan till Vällingby för att fika med Mimmi, sen förtjänar jag helg ;). Nu-film!

 



Älskar mina gummistövlar hihi

Av Elin - 25 september 2014 15:35


Hej på er fina ni. Har ni haft en bra dag än så länge? Tycker att dagarna går i en rasande fart just nu, jag vaknar upp på en måndag och sen går och lägger mig på en fredag ungefär. Idag stod på klockan på 9, men var så sjukt jäkla trött när klockan ringde så sov lite till innan jag var tvungen att gå upp. Låg i sängen och kollade på film halva natten så jag få väl skylla mig själv lite också ;). Vid 11 så mötta jag upp Vånkan och Mia i Kista för some serious shopping löningsdagen till ära. Har väl handlat lite smått och gott, skor bland annat. Mycket trevligt men har lite ångest just nu för jag gjort av med så mycket pengar. Vid 1430 ungefär så kände jag att det var dags att röra på sig för min del. Jag var väldgit trött i kroppen och kände att jag behövde åka hem och vila upp mig lite inför föräldramötet om några timmar på förskolan. Så nu är ajg hemma och sitter i sängen och lyssnar på musik. Om cirkus 45 minuter så ska jag börja röra mig mot förskolan hade jag tänkt.


Dagens lunch


Dagens shopping

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards