lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Elin - 27 september 2014 17:45


Alldeles sttrax så beger jag mig mot Maximteatern med Elin, ville bara kika in här och säga hej och önska er alla en toppenkväll. Puss och kram från mig!


Av Elin - 27 september 2014 13:59


Hej på er mina vänner. Vad gör ni en dag som denna? Själv så hittar jag inte på mycket. Igårkväll tände jag ljus och satt och lyssna på musik i mitt rum mitt i natten, det var så himla mysigt. När man börjar tända ljus så tycker jag att det känns som höst på riktigt. Det var jättemysigt ända tills jag tyckte att det var någon som gick i vår trappa upp till ytterdörren. Jag har blivit så himla nojig sedan inbrottsförsöket förra veckan! Har alltid låst överallt även om jag är hemma, varje gång det plingar på dörren så hoppar jag till och så tror jag att det alltid är någon som försöker komma in på olika sätt när jag inbillar mig olika slags ljud. Känner mig så sjukt otrygg i mitt eget hem!


Inatt har jag drömt typ hela natten, så vid 10 när jag vaknade så kändes det som att klockan var 5 på morgonen för jag var så trött. Idag har jag trots allt betalat alla räkningar som jag har skjutit på. Några tusen fattigare blev jag helt plötsligt, det var den lönen det...Nu sitter jag iallafall i soffan och kollar på Forrest Gump, en av de bäsa filmerna som har gjorts enligt mig! Ikväll så drar Elin och jag till Maximteatern för att kolla på Jonas Gardells show Mitt enda liv, beställde biljetter för ett halvår sedan typ, känns overkligt att dagen redan är här. Hörni, ha en toppenlördag nu så återkommer jag. Kram på er!


Min fotoram som jag berättade om igår och tända ljus.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards