lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Elin - 25 december 2014 07:50


Hej på er fina ni. Jag gissar att typ ingen utav er i Sverige är vakna nu när det är tidig juldag för er. Själv har jag precis sagt god natt till mina nära och kära och ska bara skriva till er innan jag blundar och tackar Gud för ännu en jul. Gick upp vid 8 imorse och åt frukost. Bacon and egg blev det idag. Det har faktiskt varit en väligt lugn dag idag, vilket har varit skönt. Vi har spelat julmusik exakt hela dagen samtidigt som vi har julstökat inför släkten som skulle komma på kvällen. Jag kanske inte har varit den som hjälpt till mest då jag fastnade i min bok som blev utläst, men dukade gjorde jag.



Har som sagt läst nästan hela dagen, varit lite känslosam av olika anledningar idag som vi inte behöver gå in på men orken har inte funnits där helt enkelt. Vid 16 ungefär så kom min syssling med hennes boyfriend som jag aldrig träffat förr och en halvtimme senare så kom fler sysslingar med deras föräldrar. Vi blev inte jättemånga men ett roligt gäng på 12 pers iallafall. Vi åt gott, drack gott, skrattade ofantligt mycket och grät lite ibland. Är så otroligt tacksam över vilken fantastisk släkt jag har här borta-önskar jag kunde få fira med dem varje år!


En liten konstig bild på mig som Pelle tog i förbifarten kan jag bjuda på.


Lite julklappar under granen fanns det.


 

Självklart blev det lite dans runt granen enligt traditionen.


Nu sitter jag i sängen i mörkret samtidigt som jag gäspar så jag gråter, är så trött! Jag ska tacka Gud för denna dag och denna jul, sedan ska jag somna och minnas denna tacksamhet jag känner just nu över livet och alla fina människor som finns omkring mig. Hoppas att ni hade en lika mysig jul som jag har haft. Kram på er och god natt! <3



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards