lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Elin - 17 januari 2015 17:38


Hej på er älskade ni. Har varit dålig på att titta in här idag, men allting har en orsak. Nu är jag iallafall hemma i Spånga igen och ska verkligen vila huvudet efter det senaste dygnet. Hur kul det än är att engagera sig inom ridsporten så blir man ändå fruktansvärt trött i huvudet! Sov också sjukt otroligt inatt. Eller, jag vaknade klockan 03:30 typ och kunde inte somna om och sen de resterade fyra timmarna som jag hade kunnat sovit på så typ halvsov jag, jätteknäppt! Hoppas att det är på grund av något annat än jetlag, nu tycker jag faktiskt att jag borde vara inne i den rätta dygnsrytmen igen.


Vid 9 började satte vi iallafall gång dagen där vi pratade mycket värdegrund, nomineringar till årsmötet och styrelsens mål och visioner och även  sektioners och styrelsens uppdrag. Bra med dessa småkonferenser ibland då man har mer tid på sig att gå in i djupet på viktiga frågor istället för att hela tiden känna att man har klockan emot sig på varje styrelsemöte. Sedan är det alltid så otroligt trevligt att träffa alla igen, lära känna alla bättre och bara umgås och ha trevligt. Det är minst lika viktigt i en styrelse som sjlva arbetet. Denna dag har iallafall gått sjukt fort!



Vi avslutade strax innan 16, tackade för oss och sedan fick jag skjuts till södra station. Nu sitter jag i soffan och längtar efter mat. Är man på konferens med ridsporten så är det otroligt mycket mat och fika som slinker ned, tror vi har ätit varannan, var tredje timme idag typ haha, så då är det inte så konstigt om magen kurrar nu igen. Nu ska jag vara lite social med mina föräldrar, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards