lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Elin - 19 januari 2015 18:00


Nu är jag officiellt igång med den absolut sista terminen på Universitetet! Känns verkligen helt sjukt! Höstterminen har gått så sjukt fort, vilket gör att det känns som att man inte alls är klar med den terminen. Helt klar är jag i och försig inte, ska få resultatet på en examination förs och bli godkänd, sedan är jag helt klar med höstterminen. Sjukt! Idag har också varit första dagen med en relativt lång skoldag. Från 12-16 har vi varit på SU idag. Vi började med en introduktionsföreläsning inföe denna kurs som vi läser nu, sedan var det dags för det första seminariet. Efter idag så börjar det kännas att C-uppsattsen inte ligger långt borta, redan nu börjar man fnula lite på vad man vill skriva om och det är verkligen hur svårt som helst! Det finns så himla mycket intressant att skriva om och så får man bara välja en sak! Den ständiga utmaningen-att sålla bort även det man tycker är bra! Resten av dagen ska jag bara sitta i soffan och slöa, är sjukt trött! Är ledig från skolan nu en vecka, eller har massa plugg men behöver inte åka in till SU, så då ska jag försöka att få lite allt möjligt gjort. Nu ska jag nog sätta på en bra film, återkommer!

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards