lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Elin - 8 februari 2015 19:11


Nu mår jag bättre. Avskyr att jag mår så dåligt till och från hela tiden. Det gör liksom att jag inte riktigt kan planera eller helt enkelt får tvinga mig att göra det jag lovat. När jag kom hem efter pärlandet så tänkte jag först att jag skulle ta en promenad, men jag orkade inte det med tanke på att min högerfot strejkar. Så jag gick in och satte mig i sängen med datorn i knät och musik i lurarna. Satt och jobbade lite med styrelsearbeten som jag tagit på mig och sedan så gjorde jag om min header här på bloggen. Vad tycker ni? Jag är nöjd iallafall, tycker att jag fick med vad jag gör i mitt liv hehe. Efter några timmar så började jag må riktigt risigt igen. Mådde illa, blev yr och kände mig febrig. Ville seriöst bara lägga mig i sängen och sova. Men nu har jag duschat och ätit lite så börjar må bättre igen. Ja, ni märker ju vad det går upp och ned hela tiden. Om några timmar mår jag säkert lika dåligt igen. Nu ska jag fortsätta att lyssna på mellolåtar och invänta Så ska det låta. Kram på er!


Av Elin - 8 februari 2015 14:42


Hej på er vänner. Idag när jag vaknade klockan 10 så var jag så sjukt trött. De första minutrarna så gick jag typ och blundade fast jag var uppe och gick. Är inte på topp idag kan jag säga, somnade sent och sovit oroligt. Har också ruskigt ont i magen, inte så jag blir orolig utan mer less på att det blir så jobbigt att röra på sig. Elin och jag har varit inne i stan i några timmar och pärlat fuck cancer armband åt Ung cancer, deras första pärldag för denna termin. Egentligen kanske jag skulle vara hemma och vila eftersom jag känner mig lite sjuk, men jag kan verkligen inte det. Att sitta i soffan en hel dag är så tråkigt och jag får spunk. Så därför åkte vi in en snabbis ändå och pärlande några armband. Så härligt att pärldagarna är igång igen, det är verkligen terapi och så mysigt att bara få sitta där och pärla och prata med massa trevliga människor. Pärldagar är verkligen något som jag försöker att prioritera på söndagarna, perfekt söndagssyssla liksom :). Nu är jag hemma och sitter i mitt rum och lyssnar på mellolistan på Spotify för att bli på lite bättre humör. Återkommer vänner, kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards