lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Elin - 15 februari 2015 16:35


Hej på er vänner. Åh vad skönt att komma in i värmen och sätta sig i soffan för resten av dagen. Trots att jag egentligen bara har gjort en sak idag så är jag helt slut. Efter drygt ett års arbete i  DUS-styrelsen om klubbesök så har jag och Filippa idag varit på DUS första klubbesök. Klubben till ära som ville att vi skulle komma och säga hej var Täbys ryttarsällskap, har faktiskt aldrig varit där så det var kul att komma dit för att träffa barn och ungdomar och se hur de har det där. Är alltid så otroligt kul att komma ut lite och träffa barn och ungdomar för att peppa och inspirera och jag tycker faktiskt att det gick väldigt bra. Både jag och Filippa har varit med ett tag nu så vi har ganska så bra koll på vad vi pratar om och det är så otroligt inspererande även för mig att komma ut och få berätta om vilken fantastisk sport ridsporten är och känna att man faktiskt har koll på det man snackar om. Vi träffade iallafall ett gäng med glada engagerade barn och ungdomar från Täbys US-styrelse som precis hade haft sitt årsmöte och ville ha lite inspiration från oss. Tror att vi höll på i ungefär 1,5 timme sedan sa vi hej då i hopp om att få se dem igen på vårt årsmöte om några veckor. Känns så himla kul att vara igång med dessa klubbesök och tycker faktiskt att Filippa och jag skötte det jättebra md tanke på att det var första besöket.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards