lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Elin - 16 februari 2015 15:39


Hej på er vänner. Allt bra med er så här första dagen på nya veckan? Med mig är det sådär. Vaknade mitt i natten och typ trodde att jag höll på att dö, hade så sjukt ont i magen. Mådde illa, kallsvettades och kunde inte riktigt avgöra om det var magen eller ryggen jag hade ont i. Låg och vände mig fram och tillbaka i kanske en timme innan jag tillslut somnade om. Vaknade igen vid typ 8,9 tror jag på morgonen och hade lika ont igen. Kände att jag började få lite panik över att jag hade så ont samtidigt som jag var så himla trött, lyckades tillslut somna om även denna gång och sedan sov jag till 12. Ångest över det samtidigt som jag ändå känner att jag kanske behövde sova lite på grund av smärtan. Under dagen så har jag ändå mått bra, har gått och mått lite illa, haft lite ont i ryggen hela tiden och varit lite som en zoombie, men annars så har det värsta lagt sig. Jättekonsig natt alltså!


Med tanke på det så har jag då inte gjort så mycket idag. Varit ledig hela dagen, skönt men ändå så otroligt tråkigt. Efter en timme i soffan så börjar det krypa i benen. Försökte att sätta på en film efter lunch 50/50, men jag kollade i en halvtimme sedan blev jag så provocerad av filmen och stängde av. Är ni sugna på att titta på en film om en cancerdrabbad man som blir illa behandlad av sjukhus och nära och kära så kan ni ju kolla på den, men jag blev bara förbannad! Nu har jag precis kommit ut från duschen och lyssnar på Livet är en schlager, man ska väl försöka komma på något annat att göra. Hejsan svejsan!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards